شناسهٔ خبر: 160320 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

بارش برف و باران در محورهای پنج استان کشور

تماس 141 در استان خراسان رضوی مرکز مدیریت راه‌ها اعلام کرد، برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و آذربایجان شرقی و بارش باران در برخی از محورهای استان های مازندران، گیلان و گلستان در حال بارش است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مرکز مدیریت راه‌های کشور آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی را اعلام کرد که بر اساس آن محور چالوس و آزادراه تهران–شمال در هر دو مسیر رفت و برگشت، تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۲۳ اسفند، به‌صورت ۲۴ ساعته مسدود است. همچنین تردد روان در محورهای هراز، فیروزکوه و آزادراه رشت – قزوین در هر دو مسیر رفت و برگشت، جریان دارد.  ضمنا محور فیروزکوه دارای بارش باران و سایر محورهای شمالی فاقد مداخلات جوی هستند.

آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محور ها حاکی از تردد روان اما برف و باران در برخی از محورهای استان های اردبیل و آذربایجان شرقی و باران در برخی از محورهای استان های مازندران، گیلان و گلستان در حال بارش است.

گفتنی است؛ محور خرم آباد – پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد – کوهدشت و آزادراه خرم آباد – پل زال انجام می‌شود. همچنین محور هشتگرد – طالقان و محور چاهان – زرآباد محورهای مسدود غیرشریانی هستند.