شناسهٔ خبر: 160333 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

حمل و نقل جاده‌ای در هفته‌ای که گذشت؛

ایمنی راه‌ها در نظم‌پذیری برای توسعه کشور نقش موثر دارد/ امضای سند جامع حمل‌ونقل میان ایران و ازبکستان در آینده نزدیک 

اعزام 20 دستگاه كاميون و 40 نفر نيروی راهداری از مبدا استان كرمان به استان سيستان و بلوچستان و پايانه مرزی ريمدان ایمنی راه‌ها در نظم‌پذیری برای توسعه کشور نقش موثر دارد و امضای سند جامع حمل‌ونقل میان ایران و ازبکستان در آینده نزدیک مهم‌ترین عناوین حوزه حمل و نقل جاده‌ای در هفته گذشته بود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهمترین عناوین خبری حوزه حمل و نقل جاده ای در هفته گذشته به شرح زیر است:

ایمنی راه‌ها در نظم‌پذیری برای توسعه کشور نقش موثر دارد

وزیر راه و شهرسازی در همایش روسا و مدیران پلیس راهور فراجا، یکی از شاخص‌های توسعه یافتگی هر کشور را نظم پذیری دانست و گفت: بخش اعظم این شاخص در دستان پلیس راهور فراجا است و ایمنی حمل و نقل در اندازه‌گیری آن بسیار مهم و موثر است.

هدف‌گذاری برای رفع ۸۰۰ نقطه حادثه‌خیز در کشور 

معاون رییس جمهور از هدف‌گذاری رفع ۸۰۰ نقطه حادثه خیز در کشور خبر داد.

امضای سند جامع حمل‌ونقل میان ایران و ازبکستان در آینده نزدیک 

وزیر راه و شهرسازی در دیدار با وزیر انرژی ازبکستان و هیئت همراه بر تشکیل کمیته مشترک حمل‌ونقل، ترسیم نقشه راه ترانزیتی و تهیه سند جامع حمل‌ونقل میان دو کشور تأکید کرد که این موضوعات با استقبال هیئت ازبکستانی مواجه شد.

مرحله جدید کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور رقم می‌خورد 

مدیرعامل شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک گفت: مرحله جدیدی از کنترل کیفیت پروژه‌های عمرانی کشور با توسعه فناورانه و مردم پایه و ورود تجهیزات جدید در کشور توسط شرکت آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک رقم خواهد خورد.