شناسهٔ خبر: 160335 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

بنادر و دریانوردی در هفته ای که گذشت؛

۳ ماموریت وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۳/ آماده‌باش ۱۲ هزار و ۷۰۰ فروند انواع شناور در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

كانتينر ۳ ماموریت وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۳ و آماده‌باش ۱۲ هزار و ۷۰۰ فروند انواع شناور در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ مهمترین عناوین خبری حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته به شمار می روند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهمترین عناوین حوزه بنادر و دریانوردی در هفته گذشته به شرح زیر است؛

آماده‌باش ۱۲ هزار و ۷۰۰ فروند انواع شناور در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ 

مدیرکل امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: ۱۲هزار و ۶۰۰ قایق گردشگری، ۵۰ فروند شناور مسافری و ۴۸ فروند لندینگ کرافت در بنادر شمالی و جنوبی برای ارائه خدمات به مسافران در آمادگی کامل قرار دارند.

افزایش ۸۹ درصدی ترانزیت کالا در بزرگ‌ترین بندر کانتینری ایران

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان، آمار تخلیه و بارگیری انواع کالای نفتی و غیرنفتی در ۱۱ ماهه امسال در بندر شهید رجایی را بیش از ۷۵ میلیون و ۸۰۶ هزار تُن اعلام کرد.

تعیین تکلیف ۱۰۰ درصدی کالاهای متروکه سنواتی باقی‌مانده در بندر امیرآباد

مدیران کل بنادر و دریانوردی استان‌های گیلان و مازندران و بنادر امیرآباد و خرمشهر در بخش دوم همایش مدیران سازمان بنادر ودریانوردی گزارشی از اقدامات و دستاوردهای بنادر استان‌های خود و برنامه‌های سال آینده گزارش دادند.

آغاز عملیات اجرایی بندر جدید لنگه و بندر بزرگ مکران در سال ۱۴۰۳

مدیران کل بنادر و دریانوردی استان‌های هرمزگان، خوزستان، بوشهر و سیستان و بلوچستان در بخش نخست همایش مدیران سازمان بنادر ودریانوردی گزارشی از اقدامات و دستاوردهای بنادر استان‌های خود و برنامه‌های سال آینده گزارش دادند.

۳ ماموریت وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی در سال ۱۴۰۳

وزیر راه و شهرسازی به سازمان بنادر و دریانوردی ماموریت داد در سال آینده اجرایی‌سازی سه راهبرد و موضوع محوری«اقتصاد دریا»، «ترانزیت» و «مدیریت لجستیک» را با جدیت دنبال کند.