شناسهٔ خبر: 160398 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مصوبات کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه ارومیه

 فرودگاه ارومیه نشست کمیته تسهیلات نوروزی فرودگاه ارومیه با هدف خدمت‌رسانی بهتر به مسافران نوروزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگا های استان آرذبایجان غربی،  کمیته تسهیلات با محوریت عملیات نوروزی با حضور مدیر کل فرودگاه‌های استان، فرماندهان سپاه و پلیس فرودگاه، روسای ایستگاه‌های هواپیمایی مستقر در فرودگاه، شرکت هندلینگ‌کننده، سوختگیری، گمرک،گذرنامه، اورژانس، بانک مرکزی، نمایندگان علوم پزشکی تشکیل شد.

محمد علی نائل قراملکی مدیر کل فرودگاه‌های استان ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همه عوامل فرودگاهی در یکسال گذشته اظهار امیدواری کرد: در تعطیلات نوروز نیز چون گذشته با تدابیر بهتر و همدلی بیش‌تر بتوانیم در خدمت رسانی مطلوب به مردم انجام وظیفه کنیم و خدمات ایمن و در حد استاندارد را ارائه نماییم.

وی همچنین از شرکت‌های هواپیمایی خواست مطابق دستورالعمل‌های سازمان هواپیمایی کشوری نسبت به معرفی نماینده تام‌الاختیار و پاسخگوی خود در طول انجام سفرهای نوروزی اقدام کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهم برنامه‌های نوروزی گفت: بروزرسانی و فلایت چک سیستم‌ها، رعایت ملاحظات ماه مبارک رمضان، آمادگی حوزه‌های فنی، عملیاتی و ایمنی زمینی، آماده‌سازی و زیباسازی محاوط فرودگاهی متناسب با ایام نوروز و ماه رمضان، برپایی سفره هفت سین،استقبال از مسافران اولین پرواز نوروزی، بخشی از برنامه‌ها و اهداف اداره کل در عملیات نوروزی خواهد بود.