شناسهٔ خبر: 160408 - سرویس هواشناسی
نسخه قابل چاپ

مجوز پروانه نشر کتاب انتشارات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو صادر شد

پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو مجوز پروانه نشر کتاب "انتشارات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو" با موافقت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به‌مدت سه سال صادر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، با پیگیری‌های انجام شده در سال ۱۴۰۲ و همچنین تشکیل مدیریت کتابخانه مرکزی و تأمین منابع علمی، با صدور مجوز پروانه نشر کتاب "انتشارات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو" از سوی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی موافقت به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، در متن این پروانه نشر آمده است: به‌استناد ضوابط و مقررات تأسیس مراکز، مؤسسات، کانون‌ها و انجمن‌های فرهنگی و نظارت بر آن‌ها، مصوب ۱۳۷۵/۰۶/۲۷ شورای عالی انقلاب فرهنگی و آیین نامه اجرایی صدور پروانه نشر، با انتشار کتاب توسط انتشارات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو موافقت می‌شود.

همچنین، این انتشارات به مدیر مسئولی مهدی رهنما "رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور" به‌مدت سه سال اعتبار دارد.

شایان‌ذکر است، با اخذ مجوز انتشارات پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور، از این پس بر اساس آیین نامه نشر کتاب، مراحل اخذ مجوز نشر و چاپ کتب اعضا هیئت علمی، غیر هیئت علمی، محققان و پژوهشگران از طریق انتشارات این پژوهشگاه انجام‌می‌شود.

این موفقیت می‌تواند گام مؤثری برای توسعه فعالیت های فرهنگی و پژوهشی و سهولت در چاپ و نشر کتب اعضا هیئت علمی، غیر هیئت علمی، محققین و پژوهشگران پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور باشد.