شناسهٔ خبر: 160420 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی خبر داد:

تحقق ۵۰ درصد از مصوبات سفر استاندار آذربایجان غربی به شهرستان شاهیندژ

82bf8d62-01d9-4a4d-a2fe-497a9a58970d.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از تحقق ۵۰ درصدی مصوبات مقام عالی استان به شاهیندژ خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی گفت: در سفر مقام عالی استان به شهرستان شاهیندژ تعداد هشت ردیف پروژه مصوب گردیده که ۵۰ درصد از مصوبات به مرحله نهائی رسیده و بهره برداری شده است.

وی افزود: طبق بندهای مصوبات شهرستان شاهیندژ و در راستای جهاد آسفالت اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی در سطح محور های مواصلاتی استان، بیش از ۲۰ کیلومتر از محورهای روستائی این شهرستان آسفالت و روکش شده و ۲۰ کیلومتر دیگر نیز از پیشرفت فیزیکی بالای ۵۰ درصد برخوردار است.

دست نشان خاطر نشان کرد: حذف نقاط حادثه‌خیز در سطح استان یکی از دغدغه های اصلی مجموعه راهداری و حمل ونقل جاده ای بوده  و در همین راستا نقاط حادثه خیز این شهرستان آشکار سازی شده و از پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی برخوردار است و مرحله حذف این نقاط پس از تخصیص اعتبارات در آینده نزدیک به پایان خواهد رسید.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی یادآور شد: یکی از دغدغه های دولت در استان آذربایجان غربی محرومیت زادئی است که در همین راستا اعتبارات خوبی در سفر های استاندار محترم به شهرستان شاهیندژ تخصیص شده است که با تحقق آنها شاهد  تحولات بسیاری در حوزه راه در این شهرستان خواهیم شد.