شناسهٔ خبر: 160444 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد:

استقرار اکیپ انتقال خون در وزارت راه و شهرسازی برای سومین بار در امسال

ببینید| استقرار اکیپ انتقال خون در وزارت راه و شهرسازی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی با اشاره به استقرار سومین اکیپ اهدا خون در وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۲ در روز شنبه ۱۹ اسفندماه گفت: به دنبال برنامه ریزی برای حضور مستمر اکیپ انتقال خون در فاصله زمانی هر دو ماه و نیم تا سه ماه یک بار در وزارتخانه هستیم.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، صبح روز شنبه ۱۹ اسفندماه ۱۴۰۲  اکیپ انتقال خون برای سومین مرتبه در طول سال ۱۴۰۲در این وزارتخانه مستقر شد و با استقبال قابل توجه کارمندان و کارکنان مواجه شد.

در این میان محمدعلی زهره‌ای معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی در اولین دقایق استقرار اکیپ انتقال خون برای اهدا در محل حاضر شد و درباره استقرار این اکیپ که در پی اطلاعیه عمومی سازمان انتقال خون انجام شد، اظهار کرد: به دنبال برنامه‌ریزی برای حضور مستمر اکیپ انتقال خون در فاصله زمانی هر دو ماه و نیم تا سه ماه یک بار در وزارتخانه هستیم که امروز شاهد سومین حضور اکیپ انتقال خون در وزارت راه و شهرسازی در سالجاری و شاهد استقبال قابل توجه همکاران هستیم.

وی اقدام برای اهدا و انتقال خون را اقدامی خداپسندانه و فداکارانه توصیف کرد و گفت: ما در وزارت راه و شهرسازی بر این باور هستیم؛ با اهدا خون به حفظ جان بیمارانی که در بیمارستان ها و سایر مراکز درمانی به خون نیاز دارند کمک کنیم و امید است مورد قبول خداوند قرار بگیرد.  

گفتنی است، اکیپ انتقال خون برای سومین مرتبه در سالجاری به همت اداره کل خدمات، پشتیبانی و رفاه در معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی در وزارت راه و شهرسازی در پی اطلاعیه عمومی سازمان انتقال خون مبنی بر مواجهه با کمبود خون، مستقر شد و پرسنل این وزارتخانه با استقبال گسترده در این اقدام خداپسندانه و نیکوکارانه سهیم شدند.    

برای مشاهده گزارش تصویری اینجا کلیک کنید.