شناسهٔ خبر: 160447 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل خبرداد:

ثبت ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل

تردد خودروها رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل گفت:بیش از ۱۰ میلیون تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اردبیل،امید نسیمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان اردبیل در بازدید از سامانه هوشمند محور مغان با بیان اینکه این میزان ۱۰درصد از کل تردد استان را شامل می شود گفت:میانگین سرعت متوسط استان ۷۲ کیلومتر است که انتظار داریم رانندگان برای حفظ جان خود و سایر مترددین علاوه بر رعایت سبقت و سرعت مطمئنه به علائم راهور در جاده نیز توجه کنند.

وی محورهای گرمی-بیله سوار،مشگین شهر –کنگرلو وبران-قره آغاج را جزوه محورهای پرتردد سرعت غیرمجاز استان برشمرد و تصریح کرد:در مدت یاد شده ۳۰۰ هزار و۵۷۰ تردد تخلف سرعت غیرمجاز در محور گرمی –بیله سوار،۲۷۷ هزار و۶۹۵ تردد در محور مشگین شهر-کنگرلو و ۳۸۹هزار و۲۱۷ تردد نیز در محوز مشگین شهر-کنگرلو ثبت شده است.

رئیس مرکز مدیریت راههای استان اردبیل با اشاره به اینکه در ۱۱ ماهه گذشته بیش از ۸۰۷هزار تردد تخلف سبقت غیرمجاز در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده اظهار کرد:در این مدت ۱۵۷هزار و۵۴ تخلف تردد سبقت غیرمجاز در محور آستارا-اردبیل،۹۲ هزار و۵۹۶ تردد در محور اردبیل-سرچم و ۷۴ هزار و۶۱۶ تردد نیز در محور اسالم-خلخال ثبت شده است.

نسیمی در مدت ید شده از ثبت ۲۴ میلیون و۵۵۵ هزار و۵۷۱ تردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز در محورهای مواصلاتی استان اردبیل خبرداد و خاطرنشان شد:در این مدت محور آستارا-اردبیل با ۲میلیون و۲۵۱ هزار و۱۳۰ تردد،اردبیل-آستارا با ۱میلیون و۹۰۷ هزار و۸۰ تردد و محور اردبیل-نیر با ۱ میلیون و۷۸۱هزار و۸۶۰ تردد جزوه محورهای پرتردد تخلف فاصله طولی غیرمجاز استان است.

وی  فعالیت  ۷۴ دستگاه تردد شمار برخط ،۵۴ سامانه ثبت تخلفات سرعت و۴۱ دوربین نظارت تصویری رادر محورهای استان اردبیل یادآور شدو از مردم خواست قبل ازسفر جهت اطلاع از آخرین وضعیت جوی وترافیکی استان با سامانه ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان اردبیل تماس بگیرند.