شناسهٔ خبر: 160451 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

احداث دوربرگردان در محور ماهدشت- اشتهارد

دوربرگردان رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهارد از احداث دو دوربرگردان در محور ماهدشت- اشتهارد خبر داد و گفت: اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای این پروژه در ۶ ماهه اول سال آینده به پایان می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، حسن مهدی‌پور، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای اشتهارد از احداث دو دوربرگردان در محور ماهدشت- اشتهارد خبر داد و گفت: باتوجه به اینکه سه راهی اخترآباد در این محور یکی از نقاط حادثه‌خیز بود و در طول سال شاهد وقوع تصادف در این محدوده بودیم در بازدیدهای انجام شده و با هماهنگی پلیس راه استان مقرر شد دوربرگردان این سه راهی مسدود و به دو کیلومتر جلوتر منتقل تا مدیریت تردد و سرعت وسایل نقلیه در این محدوده تسهیل شود.

وی افزود: دوربرگردان دوم نیز در محدوده بهشت علی به سمت اشتهارد احداث می‌شود تا تردد کسانی که به زیارت اهل قبور می‌روند، در مسیر بازگشت راحت‌تر انجام شود.

این مسئول با اشاره به اینکه این پروژه‌ها از دی ماه سال جاری آغاز شده است و با استفاده از ظرفیت امانی اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز در حال اجراست، گفت: باتوجه به بارش های اخیر و فصل سرما اجرای پروژه در حال حاضر متوقف شده است و بلافاصله با بهبود شرایط آب و هوایی دوباره شروع به کار می‌کنیم.

مهدی‌پور با بیان اینکه طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده اجرای این پروژه در ۶ ماهه اول سال آینده به پایان می‌رسد، افزود: ایمن‌سازی راه‌های تحت پوشش اداره راهداری شهرستان اشتهارد یکی از اولویت‌های مهم است تا کاربران جاده‌ای با خیال آسوده در راه‌ها تردد کنند.