شناسهٔ خبر: 160479 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل:

شرکت ۶۰۰۷ داوطلب درآزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های استان اردبیل

شرکت 607 داوطلب درآزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان های استان اردبیل معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: همزمان با سراسرکشور ۶۰۰۷ داوطلب در آزمون ورود به حرفه مهندسان و کاردان ها استان اردبیل شرکت کردند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی اردبیل، محمد زارع حسین زاده معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسی ساختمان در رشته های عمران، معماری، تاسیسات برقی، تاسیسات مکانیکی، نقشه برداری، ترافیک، طرح و اجرای بهسازی و همچنین کلیه رشته های کاردانهای فنی در روزهای پنجشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۸ اسفند ماه با حضور و مشارکت ۶۰۷ نفر از داوطلبان آقا و خانم در شهرهای اردبیل، پارس آباد و خلخال برگزار شد.

وی گفت: این آزمون در دو نوبت صبح و عصر و با همکاری و نظارت اداره کل راه و شهرسازی استان و سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل انجام گرفت که بیشترین داوطلبان به تعداد ۵۰۲۱ نفر مربوط به مرکز استان می باشد.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: آمارداوطلبان در سایر شهرهای استان به ترتیب ۵۵۰ نفر مربوط به شهرستان پارس آباد مغان و ۴۳۶ نفر مربوط به شهرستان خلخال می باشد.

زارع حسن زاده در ادامه اظهار کرد: داوطلبان این آزمون در اجرای آئین نامه های قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به رقابت پرداختند.

عضو شورای مسکن استان تاکید کرد: داوطلبان عزیز بعد از قبولی در آزمون با دریافت پروانه کار و فعالیت از اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل وارد حرفه مهندسی ساختمان خواهند شد. امیدواریم با ورود این عزیزان به حوزه صنعت ساختمان شاهد کیفیت قابل توجه در این بخش مهم و راهبردی باشیم.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان اردبیل در پایان ضمن تشکر از مدیر و کارکنان حراست و بازرسی راه و شهرسازی، نمایندگان سازمان سنجش و سایر عوامل و مجریان برگزاری این آزمون گفت: نتیجه آزمون جامع ورود به حرفه مهندسی ساختمان در همه رشته ها بعد از تصحیح اوراق و رسیدگی به اعتراض های احتمالی داوطلبان از طریق سایت اینترنتی دفتر مقررات ملی ساختمان وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.inbr.ir و سازمان سنجش اطلاع رسانی خواهد شد.