به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری قزوین)، جواد حقلطفی با بیان اینکه مجتمعهای خدماتی رفاهی نسبت به ارائه خدمات مورد نیاز مسافران الزام دارند، گفت: کارشناسان راهداری و حمل و نقل جادهای بههمراه سایر دستگاههای عضو کمیته نظارت بر مجتمعها بهصورت ویژه با نظارت بر این اماکن، زمینه استقبال و خدماترسانی به مسافران را فراهم میکنند.
وی اضافهکرد: در بازدید از این مجتمعها تمام بخشها اعم از آشپزخانه، جایگاه سوخت، ورودی و پارکینگ، رستوران، واحدهای فروش و عرضه مواد غذایی و سرویس بهداشتی و همچنین نمازخانههای بین راهی مورد بازدید قرار میگیرند.
حقلطفی ادامهداد: در ایام نوروز امسال ۳۹ مجتمع خدماتی رفاهی بههمراه ۲۶ راهدارخانه در سطح راههای استان آماده خدماترسانی به مسافران نوروزی است و برنامه ریزی لازم جهت ارائه هرچه بهتر خدمات در حال انجام است.
به گفته مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان قزوین، با تمهیدات اندیشیده شده در نوروز امسال راهدارخانههای مهم استان نیز در شرایط اضطراری و در صورت تقاضا، مسافران را اسکان میدهند.
حقلطفی افزود: در کنار نظارت و کنترل عملکرد و نحوه خدمات این مجتمعها، مسافران نیز میتوانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف از سوی مجتمعها موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راهها انعکاس دهند تا در سریعترین زمان ممکن به موضوع رسیدگی شود.