شناسهٔ خبر: 160592 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

وزیر راه و شهرسازی عنوان کرد؛

سهولت تردد مسافران در ایام اربعین با تکمیل محور اهواز-خرمشهر

بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در تلاش هستیم هر چه سریعتر طرح ملی باند دوم محور اهواز به خرمشهر تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گیرد، گفت: اجرای این طرح به سهولت تردد مسافران در ایام اربعین کمک چشمگیری می‌کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی مهرداد بذرپاش روز یکشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز- خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در تلاش هستیم هر چه سریع‌تر طرح ملی باند دوم محور اهواز به خرمشهر تکمیل شود و مورد استفاده مردم قرار گیرد. این طرح در ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری اجرایی خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اینکه ورودی شهرها جزو نقاط پر تصادف هستند؛ ورودی شهر اهواز و خرمشهر در اولویت قرار گرفتند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ۶۰ کیلومتر مابقی جاده اهواز به خرمشهر نیز فاز به فاز اجرایی می‌شود، گفت: در طرح کمربندی غرب اهواز امید است با تصمیمات اتخاذ شده بتوانیم بخشی از این محور مهم را تا تابستان سال آینده زیر بار ترافیکی ببریم.

بذرپاش در ادامه بیان کرد: با اتمام این محور ۱۲ کیلومتری، رینگ دور اهواز تکمیل و محور اهواز - خرمشهر به‌راحتی و بدون نیاز به عبور از شهر اهواز از مسیر حمیدیه طی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: اجرای این طرح به کاهش سوانح جاده‌ای، خلوت‌تر شدن محور اهواز و سهولت تردد مسافران در ایام اربعین کمک چشمگیری می‌کند.