شناسهٔ خبر: 160605 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بازدید جمعی ازمدیران روابط عمومی ایران خودرو از «هما»

لوگو هما مدیران روابط عمومی ایران خودرو به منظور آشنایی با اقدامات روابط عمومی “هما” در دو بعد داخل و خارج از سازمان و آشنایی با فرایند ها و اقدامات روابط عمومی “هما” بعنوان یک سازمان سرآمد در این حوزه بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از اداره کل روابط‌عمومی “هما"، به‌منظور آشنایی با اقدامات روابط‌عمومی “هما” در دو بعد داخل و خارج از سازمان و آشنایی با فرایندها و اقدامات روابط‌عمومی “هما” به‌عنوان یک سازمان سرآمد در این حوزه، مدیران روابط‌عمومی ایران‌خودرو از روابط‌عمومی “هما” بازدید کردند.

روابط‌عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی با قدمت وسابقه بیش از ۶۲ سال با توجه به طیف مختلف سرویس گیرندگان و خدمت رسانی به‌عنوان یک شرکت بازرگانی همواره در تلاش است با پشتوانه قوی با تبلیغات مؤثر  بتواند سهمی بیشتری از بازار را به ایرلاین مادر اختصاص دهد.

نقش روابط‌عمومی "هما" در شرکت به‌عنوان یک‌بازوی توانمند در اهداف بازاریابی "هما "به‌شمار می‌رود .در سال‌های اخیر این مجموعه توانسته است با ارائه برنامه یکپارچه تبلیغاتی بازاریابی و اطلاع رسانی همه جانبه در شبکه‌های  اجتماعی به‌صورت خبر، کلیپ تصویری، بنر، انجام مصاحبه در خصوص افزایش مسیرهای پروازی، تخفیف‌های مناسبتی در پروازهای داخلی و خارجی هما در پیشبرد و توسعه فروش و افزایش مشتریان کنونی نقش به سزایی ایفا کند.

مجموعه سمعی و بصری یکی از زیر مجموعه‌های اداره کل روابط‌عمومی “هما” است که وظیفه تهیه فیلم‌های تبلیغاتی با هدف نمایش فعالیت‌های “هما”، موشن گرافی، عکاسی خبری و فیلم‌های آموزشی را برعهده دارد.

بازدید کنندگان در بخش سمعی و بصری روابط عمومی “هما” به‌عنوان تأمین کننده سرگرمی‌های داخل پروازهای “هما” حضور یافتند و با توضیحات مسئول مجموعه از نزدیک با تولیدات این مجموعه شامل تأمین اسباب بازی‌های داخل پرواز، تهیه فیلم، عکس، کلیپ و سایر فعالیت‌های این مجموعه برای نمایش در ناوگان هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفتند.

در جهت آشنایی مدیران ایران‌خودرو بازدید از قسمت مهندسی و تعمیرات و کیترینگ هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران نیز برنامه‌ریزی شده بود.

در قسمت مهندسی و تعمیرات، بازدیدکنندگان با حضور در آشیانه با توضیحات تعدادی از متخصصان فنی از نزدیک با روند تعمیرات و اقدامات انجام شده برای آماده سازی هواپیماها برای پرواز آشنا شدند.

در بخش کیت رینگ “هما” مهرآباد نیز از فرایند تهیه، پخت و آماده سازی سرویس‌های غذایی و چگونگی مراحل انتقال اقلام تهیه شده به هواپیما نیز بازدید کردند.