شناسهٔ خبر: 160606 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

در آخرین جلسه ستاد حجاب و عفاف تاکید شد؛

نقشه راه حجاب و عفاف تدوین می‌شود

سیدجوادی در آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری حجاب و عفاف در سال ۱۴۰۲، ضمن ابلاغ احکام اعضای ستاد حجاب و عفاف بر تدوین نقشه راه در موضوع حجاب تاکید شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین جلسه شورای سیاست‌گذاری حجاب و عفاف وزارت راه و شهرسازی، امروز ۲۰ اسفندماه به ریاست سیده‌انسیه سیدجوادی مشاور بانوان وزارت راه و شهرسازی و با حضور اعضای ستاد حجاب و عفاف و همچنین نمایندگانی از شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه وزارتخانه در ساختمان دادمان برگزار شد.

در این نشست سیده انسیه سیدجوادی مشاور بانوان وزارت راه و شهرسازی، بر تهیه و تدوین نقشه راه ستاد حجاب و عفاف تاکید کرد. همچنین مقرر شد تا ذیل شورای سیاست‌گذاری حجاب و عفاف چندین کارگروه، شامل کارگروه نظارت و ارزیابی، کارگروه فرهنگی، ترویجی و هنری و کارگروه سیاست‌گذاری تشکیل شود که در خصوص این موضوعات تصمیم‌گیری شد و به شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه اعلام شود.

همچنین مقرر شد تا منشور اخلاقی به شکل واحد در خصوص تکالیف قانونی حجاب و عفاف ملاک‌عمل نمایندگان شرکت‌ها و سازمان‌های عضو ستاد حجاب و عفاف باشد.

در پایان این نشست، سیده انسیه سیدجوادی مشاور بانوان وزارت راه و شهرسازی از نمایندگی از محمدعلی زهره‌ای، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی احکام اعضای ستاد حجاب و عفاف را به اعضا اعطا کرد. 

نقشه راه حجاب و عفاف تدوین می‌شود