شناسهٔ خبر: 160610 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز به خرمشهر:

بذرپاش: چهار بانده کردن محور اهواز خرمشهر، تصادفات جاده ای را کاهش می‌دهد

جاده اهواز خرمشهر وزیر راه و شهرسازی گفت: محور اهواز - خرمشهر جز محورهای پرحادثه کشور است که چهار بانده شدن آن به کاهش تصادفات جادهای و بار ترافیکی کمک شایانی خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خوزستان)،روز یکشنبه در حاشیه آغاز عملیات اجرایی باند دوم جاده اهواز خرمشهر در جمع خبرنگاران بیان کرد: تلاش می کنیم هر چه سریعتر طرح ملی باند دوم محور اهواز به خرمشهر تکمیل و مورد استفاده مردم قرار گیرد.

وی با بیان اینکه این طرح در ۲ قطعه ۲۵ کیلومتری اجرایی خواهد شد افزود: با توجه به اینکه ورودی شهرها جزو نقاط پرتصادف هستند لذا ورودی شهر اهواز و خرمشهر در اولویت قرار گرفتند.

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۶۰ کیلومتر مابقی جاده اهواز به خرمشهر نیز فاز به فاز اجرایی می‌شود.

بذرپاش در ادامه به طرح کمربندی غرب اهواز اشاره و ابراز امیدواری کرد: با تصمیمات اتخاذ شده بتوانیم بخشی از این محور مهم را تا تابستان سال آینده وارد مدار کنیم.

وی اظهار کرد: با اتمام این‌ محور ۱۲ کیلومتری، رینگ دور اهواز تکمیل و محور اهواز - خرمشهر به راحتی و بدون نیاز به عبور از شهر اهواز از مسیر حمیدیه طی می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: اجرای این طرح به کاهش سوانج جاده ای، خلوت تر شدن محور اهواز و سهولت تردد مسافران در ایام اربعین کمک چشمگیری می‌کند.