شناسهٔ خبر: 160674 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی با موضوع سفرهای نوروزی

شورای هماهنگی تهران جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی با موضوع سفرهای نوروزی صبح امروز در شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)،حسین جنتی مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران دکتر جنتی مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران از آمادگی دستگاههای زیر مجموعه وزارت راه برای خدمت رسانی به شهروندان از ۲۴ اسفند جاری  تا ۲۴ فروردین ماه سال بعد خبر داد و گفت :  بنا بر  تخمین های صورت گرفته تردد های جاده ای امسال پرتراکم خواهد بود  و آماده باش تمامی دستگاهها ضروری است ، بالاخص در خصوص بارشهای بهاری و سیل آسا نیاز به هماهنگی و هوشیاری بیشتر هست و همگی با هم حافظ جان هموطنانمان و آرامش خانواده های ایرانی باشیم .
در ادامه سعید چلندری مدیر عامل شهر فرودگاهی امام خمینی ره از اتمام مطالعات فاز دوم شهر فرودگاهی و آغاز عملیات اجرایی از آذرماه امسال خبر داد .
وی از افزایش درآمد شهر فرودگاهی به ۴۳۰۰ میلیارد تومان در سال جدید خبر داد  و گفت : در سال آینده درآمد شهر فرودگاهی به ده هزار میلیارد تومان افزایش خواهد یافت .در خصوص تاخیرات هوایی نیز باید با دقت و بررسی و پاسخگویی موثر وارد شویم .
در ادامه این جلسه نیزحاجی صفری معاون حمل و نقل اداره کل راهداری استان تهران گفت : چهار پایانه استان تهران برای سفرهای نوروزی آماده هستند و ۱۱۵ شرکت مسافربری  به مردم ارایه خدمت می کنند  و بیش از پنج هزار دستگاه اتوبوس و مینی بوس وسواری وظیفه  تردد ناوگان جاده ای را برعهده دارند و نظارت بر این ناوگان دایم خواهد بود و تیم های نظارتی پیش بینی شده است همچنین میز ارتباطات مردمی در پایانه ها مستقر شده است .