شناسهٔ خبر: 160677 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

معاون اجرایی رییس‌جمهوری:

پروژه نیمه‌تمام آزادراه منجیل-رودبار در دولت سیزدهم تکمیل و بهره‌برداری شد

منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهوری تکمیل و افتتاح پروژه نیمه‌تمام آزادراه منجیل-رودبار را در دولت سیزدهم یکی از تلاش‌های دولت برای رفع مشکلات ترافیکی در یکی از استان‌های پرترافیک کشور برشمرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محسن منصوری معاون اجرایی رییس‌جمهوری، امروز دوشنبه ۲۱ اسفندماه در مراسم افتتاح آزادراه منجیل-رودبار اظهار کرد: توجه ویژه رئیس جمهوری در مجموعه مصوبات سفر استانی و دستورات میدانی وی در این پروژه راهگشا بود. اگر روال عادی تزریق منابع اتفاق می‌افتاد، سال‌ها طول می‌کشید؛ اما تلاش شد در ۲ سال گذشته با تامین این منابع پروژه آزادراه  منجیل-رودبار به انجام برسد.

وی با اشاره به اهمیت پروژه تکمیل آزاده راه منجیل-رودبار(هشت کیلومتر باقی‌مانده آزاده راه قزوین - رشت)، افزود: این پروژه مهم اقتصادی، ترافیکی، اجتماعی و حمل و نقل به پایان رسیده و خوشحالیم که یک طرح نیمه تمام دیگر تکمیل و به بهره‌برداری رسید.

معاون اجرایی رییس‌جمهوری با بیان اینکه این پروژه مهم نیمه تمام، گله و نارضایتی زیادی به همراه داشت، عنوان کرد: چندین بار ساعت‌ها در این گره ترافیکی ماندم ضمن اینکه این مشکل ترافیکی، موجب نارضایتی مردم شده بود.

وی با اشاره به ویژگی‌های این آزادراه و با بیان اینکه از نظر فنی ابنیه، پل و دیواره‌گذاری پروژه‌ای پرحجم، سنگین و بسیار مهم است، افزود: این پروژه در این ایام قبل از نوروز مورد بهره‌برداری شد تا مردم بتوانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

منصوری بیان کرد: حق مطلب این بود که رییس‌جمهوری در این مراسم حضور می‌یافت که باید به بعد موکول می‌شد؛ اما با تاکید رییس‌جمهوری مبنی بر این که حتما قبل از نوروز این پروژه به بهره‌برداری برسد، این افتتاح انجام شد تا تعطیلات نوروز به کام مردم شیرین شود.

منصوری با اشاره به تصمیم و پیگیری جهادی رییس جمهوری برای افتتاح این پروژه مهم، از زحمات وزیر راه و شهرسازی، پیگیری‌های مدیرعامل زیرساخت، استاندار گیلان، پیمانکاران و همه کسانی که برای انجام این پروژه تلاش کردند، قدردانی کرد.