شناسهٔ خبر: 160756 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

نمازخانه ترمینال فرودگاه شهدای زنجان افتتاح شد

نمازخانه فرودگاه زنجان نمازخانه و سرویس بهداشتی جدید در سالن عمومی ترمینال فرودگاه زنجان با حضور مقامات و مسئولان استانی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های زنجان، در مراسمی با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین علی یوسفی مدیر ستاد اقامه نماز استان ، یگانه مدیر فرودگاه، مسئولین و کارکنان فرودگاه زنجان و ارگانهای مستقر در آن نمازخانه و سرویس بهداشتی جدید در سالن عمومی ترمینال این فرودگاه افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین یوسفی بعد از افتتاح این نمازخانه، از اقدامات صورت گرفته برای احداث این نمازخانه و بهبود شرایط نمازخانه های اینفرودگاه و همچنین قدمهای اثر بخش برای ترویج فریضه نماز ابراز رضایت و از اهتمام فرودگاه به این واجب شرعی قدردانی کرد.

محمد جوادیگانه مدیر فرودگاه شهدای زنجان گفت : این نماز خانه بر اساس طرح مصوب شرکت فرودگاهها وناوبری هوایی ایران با معماری نوین اسلامی احداث شده است که نمازخانه جدید ترمینال به مساحت ۵۰مترمربع و سرویس بهداشتی جدید به مساحت ۶۰ متر مربع با اعتباری به مبلغ ۱۳ میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاهها و ناوبری هوایی ایران مورد بهره برداری قرار گرفت.