شناسهٔ خبر: 160784 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان:

بانک مسکن استان زنجان ۸۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است

مسکن مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان، گفت: بانک مسکن استان زنجان ۸۷ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال برای ۱۶ هزار و ۷۴۱ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن تسهیلات پرداخت کرده است.

یونس احمدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه بانک مسکن در ساخت مسکن نسبت به پرداخت تسهیلات تلاش لازم را دارد، گفت: تاکنون ۳۰ هزار و ۶۳۷ نفر از متقاضیان نهضت ملی مسکن در بانک مسکن استان زنجان حساب افتتاح کردند. 

وی اظهار کرد: تاکنون ۱۹ هزار و ۶۵ نفر از طریق سامانه تم راه و شهرسازی به بانک مسکن استان زنجان معرفی شده است و برای ۱۶ هزار و ۷۴۱ واحد معادل ۸۸ درصد عقد قرار داد شده که این بانک بیش از ۸۷ هزار میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده است. 

مدیر شعب بانک مسکن استان زنجان با اشاره به روند مطلوب ساخت و ساز پروژه ها، از تعامل سازنده با عوامل اجرائی خبر داد و گفت: تعداد پروژه های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بالغ بر یک هزار و ۵۸۴ فقره است که در مجموع نزدیک از پیشرفت فیزیکی ۷۳.۵ درصدی برخوردار هستند. 

 احمدی با بیان اینکه متمم قرارداد تسهیلات ۸۹ درصد از واحدهای مسکونی در استان منعقد شده است، تاکید کرد : خوشبختانه تاکنون متمم قرارداد تسهیلات تعداد ۱۴ هزار و ۸۸۷ واحد مسکونی با احتساب قراردادهای در شرف امضاء در استان زنجان منعقد و از سقف تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان برخوردار شده اند.

وی با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد اولویت کاری این بانک مربوط به طرح نهضت ملی مسکن است، بیان داشت: بانک مسکن استان زنجان به دلیل آماده نبودن سیستمهای بانکی جهت فروش اقساطی تسهیلات با اقساط به مبلغ 59 میلیون ریال، قراردادهای مربوط را به صورت دستی انجام می‌دهد.