شناسهٔ خبر: 160814 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

سخنگوی سفرهای دریایی نوروزی سازمان بنادر و دریانوردی منصوب شد

اله مراد عفیفی پور اله‌مراد عفیفی‌پور سرپرست اداره کل امور دریایی با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، به سمت سخنگوی کمیته حمل ونقل دریایی ستاد حمل و نقل ویژه سفرهای نوروزی منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، با حکم معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی، اله‌مراد عفیفی‌پور سرپرست اداره کل امور دریایی این سازمان به سمت سخنگوی کمیته حمل ونقل دریایی ستاد حمل و نقل ویژه سفرهای نوروزی منصوب شد.

 در حکم علی‌اکبر صفایی، مدیرعامل سازمان بنادرودریانوردی خطاب به عفیفی پور آمده است: به منظور ایجاد انسجام و برنامه‌ریزی برای پیشبرد هرچه مطلوب‌تر و شایسته‌تر اهداف و ماموریت‌های سازمان، به عنوان " سخنگوی سازمان بنادرودریانوردی در طرح تسهیل سفرهای دریایی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ " منصوب می‌شوید.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین بر «ارتباط مستمر با اصحاب رسانه در جهت روایت‌گری صادقانه از برنامه‌ها و اقدامات‌ سازمان بنادرودریانوردی در اجرای طرح» و  « پاسخگویی به ابهامات و رفع شبهات و تنویر افکار عمومی» تاکید کرد.

صفایی در حکم انتصاب سخنگوی سفرهای دریایی نوروزی سازمان بنادر و دریانوردی ، همچنین «تعامل با تمامی ارگان‌ها و نهادهای همکار در کمیته خدمات حمل ونقل دریایی، کمیته حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی و مدیریت ارتباطات و بین‌الملل سازمان بنادر» و «بیان دستاوردها، آمارها و اقدامات در حوزه مسافری و گردشگری دریایی» را از دیگر وظایف سخنگوی کمیته حمل ونقل دریایی ستاد حمل و نقل ویژه سفرهای نوروزی برشمرده است.