شناسهٔ خبر: 160832 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان همزمان با روز شهید با خانواده شهدا در بندرعباس دیدار کرد

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان - دیدار با خانواده شهدا 2 همزمان با روز ۲۲ اسفند و بزرگداشت شهدا، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان به همراه رییس حراست و رییس روابط عمومی این اداره کل با خانواده شهدا دیدار کردند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه وشهرسازی هرمزگان،۲۲  اسفند روز «بزرگداشت شهدا» و سالروز صدور فرمان حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر تاسیس بنیاد شهید انقلاب اسلامی ایران، فرصتی برای یادآوری راز جاری ماندن شهداست و این فرصت در دیدار با خانواده معظم شهدا محقق می شود؛

عباس کمالی مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، جعفر کرامتی رییس حراست و شیرزاد عزتی رییس روابط عمومی با حضور در منزل شهید دوران دفاع مقدس «انصاری زاده» با همسر و فرزند این شهید والامقام دیدار و گفتگو کرد‎ند.

دومین مقصد منزل شهید والامقام «یوسف زاده» و دیدار با خانواده این شهید مدافع امنیت بود که همسر و دختر ایشان به ذکر صفات شهید بزرگوار پرداختند و مهمانان با قرائت فاتحه و صلوات نام و یاد این شهید را گرامی داشتند.

مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان از ایستادگی، صبر و تحمل این خانواده تقدیر و تشکر کرد و گفت: فرهنگ ایثار، شهادت، مجاهدت و حماسه در ایران اسلامی باید همیشه زنده بماند، زیرا عزت و اقتدار کشورمان به خاطر ایثار و شهادت است.

در پایان تمامی این مراسمات با اهدا گل و لوح تقدیر از خانواده های معظم شهدا تقدیر و تشکر به عمل آمد.