شناسهٔ خبر: 160843 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام رزمایش ترافیکی سفرهای نوروزی در جنوب کرمان

گزارش تصویری رزمایش ترافیکی سفرهای نوروزی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان با همکاری دیگر دستگاه های خدمت رسان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان در رزمایش طرافیکی خدمات سفر نوروزی گفت: در این ایام راهداران جنوب کرمان به همراه ماشین آلات راهداری در قالب تیم‌های راهداری برای ارائه خدمات به مسافران در جاده‌های استان مستقر می‌شوند.

محمودی در جمع دستگاه های خدمت رسان و امداد و نجات جاده ای بیان داشت: افزایش هماهنگی بین دستگاه های امدادی در جهت ارایه خدمات مطلوب و کاهش تصادفات جاده ای امری ضروری است که این مانور نیز در همین راستا برگزار شده است.

وی با اشاره به اینکه تعطیلات عید نوروز امسال با ماه مبارک رمضان مقارن شده است، گفت: پیش بینی می‌شود اغلب سفرهای نوروزی در استان بعد از افطار و اوایل شب انجام شود بنابراین احتمال بروز ترافیک در این ساعت در جاده‌ها زیاد است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان با تاکید بر ضرورت کاهش سرعت رانندگی در جاده‌های جنوب کرمان، افزود: امید است رانندگان و کاربران جاده ای در ایام تعطیلات نوروزی با رعایت سرعت مطمئنه و قوانین رانندگی از بروز تصادفات جاده‌ای پیشگیری کنند و سفری امن و خاطره انگیز برای خود و خانواده فراهم کنند.