شناسهٔ خبر: 160854 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان:

روند بازسازی و نوسازی بافت فرسوده با مشارکت مردم انجام شود

شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه باید روند بازسازی و نوسازی بافت فرسوده با مشارکت خود مردم انجام شود،گفت: رسانه ها ظرفیت مهم و ارزشمندی در زمینه توسعه بازآفرینی شهری در محلات مورد نظر دارند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)،سعید شاهین فر روز سه شنبه در جلسه تشکیل حلقه‌های میانی بازآفرینی در محل اداره کل راه و شهرسازی استان،گفت: معتقد هستیم که باید روند بازسازی و نوسازی بافت فرسوده با مشارکت خود مردم انجام شود و کارها به خود مردم سپرده شود.

وی، بر لزوم تشکیل مرتب جلسات ستاد بازآفرینی شهرستانها در استان تاکید کرد و گفت: باید برگزاری این جلسات تقویت شود. 

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه رسانه ها ظرفیت مهم و ارزشمندی در زمینه توسعه بازآفرینی شهری در محلات مورد نظر دارند، تاکید کرد: تکلیف شهرداران و فرمانداران شهرستانها در این زمینه مشخص شده است و در این خصوص مدیریت لازم را داشته باشند. 

شاهین فر افزود: مداخله دولت در بخش بازآفرینی شهری باید به حداقل برسد و از ظرفیت سازمانهای مردم نهاد، نهادهای غیر دولتی ،بخش خصوصی و خیرین در این خصوص استفاده شود.

وی،برلزوم استفاده از ظرفیت رسانه ها در محلات بازآفرینی شهری تاکید کرد ویاد آورشد: رسانه ها باید گزارشات لازم از این محلات را به خوبی منعکس کنند و در این راستا صدا و سیمای مرکز زنجان آمادگی  خود را اعلام کرده است.