شناسهٔ خبر: 160879 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آمادگی راهداری استان خراسان رضوی جهت خدمت به زائرین بارگاه امام هشتم(ع) در نوروز ۱۴۰۳

آمادگی راهداری خراسان رضوی جهت نوروز 1403 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از آمادگی کامل راهداری استان جهت خدمت به زائرین بارگاه امام هشتم(ع) در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خراسان‌رضوی، جعفر شهامت مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان رضوی از ابلاغ و اجرای طرح خدمات نوروزی در شش بخش حمل و نقل داخلی مسافر، ایمنی حمل و نقل، حمل و نقل بین المللی مسافر، مدیریت راه‌ها، مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی و راهداری برای نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و با اشاره به همزمانی ماه رمضان و ایام نوروز امسال گفت: همه همکاران در مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با رصد محورها مشغول خدمت رسانی خواهند بود.

وی در خصوص زمان اجرای طرح نوروزی سال ۱۴۰۳ افزود: این طرح طبق سنوات هرساله اجرا می‌شود و زمان آن از ۲۴ اسفند سال جاری شروع و تا ۱۷ فروردین سال ۱۴۰۳ به‌مدت ۲۳ روز ادامه خواهد داشت.  

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان‌رضوی در ارتباط با زمان پیش‌فروش بلیت اتوبوس‌در ایام نوروز گفت: پیش‌فروش بلیت اینترنتی از طریق سایت اینترنتی www.safar۷۲۴.com از تاریخ ۲۰ اسفند شروع شده‌است.

شهامت بیان کرد: هم‌وطنان می‌توانند برای اطلاع از وضعیت راه‌ها و سایر مشکلات حوزه راهداری و حمل و نقل از طریق سامانه تلفنی ۱۴۱ و نصب اپلیکیشن ۱۴۱ از امکانات ویژه این سامانه بهره‌مند شوند.

وی در پایان با اشاره به نقش «همراهان آگاه و مسئولیت‌پذیر سفر ایمن تفاوت بین مرگ و زندگیست» افزود: مسئولیت پذیری و ایفای نقش مناسب تک تک همراهان سفرهای خانوادگی و گروهی، لازمه مدیریت جمعی سفر برای دوری از خطرات و حفظ سلامت است؛ لذا رعایت قوانین و نکات ایمنی در سفر به ما کمک می‌کند تا در صورت بروز اتفاقات ناخوشایند بهتر بتوانیم از خود و همسفرانمان محافظت کنیم و با کمترین آسیب از این حوادث جان سالم به در ببریم.