شناسهٔ خبر: 160896 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی تا ۱۷ فروردین ادامه دارد

اتوبوس اراک معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: فروش بلیت اتوبوس سفرهای نوروزی تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل و نقل این اداره کل اظهار کرد: عرضه بلیت سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از هفدهم اسفند آغاز و به مدت یک ماه  ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه پیش فروش بلیت اینترنتی بر اساس ۵۰ درصد ظرفیت ناوگان است، افزود: به منظور تسهیل در جابه‌جایی مسافران، سامانه لیست انتظار در سایت های فروش بلیت اینترنتی و سامانه شرکت های مسافربری راه اندازی شده است تا در صورت موجود شدن بلیت، به مسافر اطلاع داده شود.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان بیان کرد: مسافران می توانند با اسکن بارکد( QR-CODE) درج شده بر روی بلیت در صورت مشاهده هرگونه تخلف با ورود به سامانه ۱۴۱ شکایت خود را ثبت کنند.

غزیعلی اظهار کرد: بخش حمل و نقل مسافر استان نیز با تمامی ظرفیت ارائه خدمت به مسافران در زمان اجرای طرح جابه‌جایی مسافرین نوروزی را انجام خواهد داد.

وی یادآور شد: سامانه تلفن گویا و وب سایت ۱۴۱ و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۵۶۱۴۱ آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات مسافران است.