شناسهٔ خبر: 160897 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

۲۵ اسفند؛ آغاز طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به مسافران / عرضه ۶۰ هزار صندلی «هما» برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ 

فرودگاه مهرآباد- باند فرودگاه ۲۵ اسفند؛ آغاز طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به مسافران و عرضه ۶۰۰۰۰ صندلی «هما» برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، مهمترین عناوین حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شمار می روند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهمترین عناوین حوزه حمل و نقل هوایی در هفته گذشته به شرح زیر است:

۲۵ اسفند؛ آغاز طرح پایش کیفیت خدمات فرودگاهی به مسافران 

مدیرعامل شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران از آغاز طرح پایش خدمات فرودگاهی به مسافران با حضور وزیر راه و شهرسازی در روز جمعه ۲۵ اسفندماه در فرودگاه مشهد، همزمان با افتتاح پروژه‌های این فرودگاه خبر داد.

رئیس جمهوری در دور دوم سفر به ایلام ترمینال جدید فرودگاه را افتتاح می‌کند 

مدیرکل فرودگاه‌های استان ایلام گفت: ترمینال جدید فرودگاه شهدای ایلام با اعتبار ۲۹۰ میلیارد تومان و ظرفیت سالانه ۷۰۰ هزار نفر احداث شده است و در دور دوم سفر رئیس جمهوری به استان ایلام به بهره‌برداری می‌رسد.

عرضه ۶۰۰۰۰ صندلی «هما» برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ 

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما» گفت: برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳، بیش از ۶۰ هزار صندلی در مسیرهای مختلف پیش بینی شده بود که از زمان عرضه آن تاکنون، حجم زیادی از بلیت‌های پروازهای نوروزی به فروش رفته است.

لزوم رعایت نظم در برنامه پروازی شرکت‌های هواپیمایی داخلی 

مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) بر لزوم رعایت نظم در برنامه پروازی شرکت‌های هواپیمایی داخلی و عدم پذیرش تغییرات گسترده برخی از شرکت‌های هواپیمایی داخلی که در سنوات گذشته مسبوق به سابقه بوده است، تاکید کرد.