شناسهٔ خبر: 160899 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بهره برداری از محوطه سالن مسافری راه آهن بندرعباس

ع مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: بعداز گذشت ۱۰ سال محوطه روبروی سالن مسافری راه آهن بندرعباس از محل تخصیص اعتبارات راه آهن و مشارکت شهرداری بندرعباس به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه آهن هرمزگان، علیرضا نصیری برازنده مدیر کل راه آهن هرمزگان گفت: با مساعدت مدیرعامل راه آهن ج. ا. ا بعداز گذشت ۱۰ سال از آغاز آماده سازی محوطه روبه‌روی ایستگاه راه آهن بندرعباس سرانجام در دولت سیزدهم با اختصاص اعتبار جهت رفاه حال مسافران و مردم شهرستان بندرعباس در آستانه سال جدید به بهره برداری رسید.

نصیری برازنده یادآور شد: این پروژه بیش از ۲۳ هزار متر مربع وسعت دارد که قریب به ۱۳ هزار متر مربع آن به پارکینگ‌های اختصاصی جهت وسایط نقلیه عمومی و شخصی و ۱۲ هزار متر مربع آن جهت فضای سبز و پیاده‌رو اختصاص یافته‌است.

مدیر کل راه آهن هرمزگان افزود: از آغاز این پروژه تاکنون که بیش از ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از اعتبارات راه آهن ج. ا. ا جهت آماده سازی و بهره برداری از آن اختصاص یافته‌است.

وی در ادامه ابراز کرد: با همکاری و توافقی که با شورای‌شهر و شهرداری بندرعباس صورت گرفت آسفالت پارکینگ‌ها و خیابان‌های این پروژه توسط شهرداری اجرا شد.

نصیری برازنده گفت: با توجه به حساسیت‌های موجود و نگاه ویژه مدیرعامل راه آهن ج. ا. ا ۲۰ درصد باقیمانده از پروژه نیز در حال اجراست که به‌زودی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.