شناسهٔ خبر: 160925 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

لزوم اطلاع رسانی دقیق شورای هماهنگی روابط عمومی راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ایام نوروز

آذربایجان غربی رییس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: شورای هماهنگی راه و شهرسازی این استان نقش بی بدیلی را در حوزه اطلاع‌رسانی دارند و باید این روند در ایام نوروز نیز تداوم داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، محمد دیبایی در جلسه شورای  هماهنگی روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی، اظهار کرد: روابط عمومی‌های راه و شهرسازی با همدلی و هماهنگی، بازتاب رسانه‌ای موثر و چشمگیری از عملکرد این مجموعه را در رسانه‌ها دارند و این امر تعامل با رسانه‌ها را نیز افزایش داده است.

وی ادامه داد: عملکرد درخشان حوزه روابط‌عمومی خانواده راه و شهرسازی نشان داده که این مجوعه به صورت شبانه‌روزی پای کار است و انسجام بالایی در انعکاس اخبار دارد و این روند باید در ایام نوروز نیز ادامه داشته باشد.

رییس شواری هماهنگی روابط‌عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: جهاد تبیین در اولویت برنامه‌های مجموعه روابط عمومی‌های راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی است و با این هدف اخبار را تولید و در سطح رسانه‌های استان بازتاب می‌دهند.

دیبایی افزود: اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی طی امسال بیش از ۳ هزار عنوان خبر، عکس، فیلم، موشن و اینفوگرافی را تولید و در رسانه‌های استان منتشر کرده است.

وی تاکید کرد: هدف ما شناسایی و رفع موانع و مشکلات توسعه فعالیت‌های مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در ایام نوروز و برپایی پویش های عیدانه از برنامه‌های مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی است.

وی افزود: با مشارکت کلیه اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان ستاد سفرهای نوروزی با شعار "راه و شهرسازی استان در نوروز تعطیل نیست"تشکیل و برنامه های مختلفی جهت سهولت سفرهای نوروزی تدوین شده است.

وی ادامه داد: پویش چشم براهیم با محوریت برنامه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان ؛آماده باش ۶۰ اکیب راهداری در سراسر محور های مواصلاتی؛اطلاع رسانی از پروازهای  داخلی و خارجی فرودگاه ارومیه؛پیش بینی روزانه و  نقطه‌ای هواشناسی ،برنامه های فرهنگی و هنری بدرقه و استقبال از مسافرین راه آهن استان و... از اهم برنامه این ستاد است.