شناسهٔ خبر: 160942 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست شورای هماهنگی روابط عمومی‌های وزارت راه و شهرسازی در استان زنجان با موضوع سفرهای نوروزی برگزار شد

نشست نشست روابط عمومی‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان با محوریت اطلاع رسانی ستاد سفرهای نوروزی روز چهارشنبه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، امیر رسولی  رئیس اداره ارتباطات و اطلاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: نشست روابط عمومی‌های شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان زنجان طی سالجاری به صورت ویدئوکنفرانس  و ارتباط مستقیم از ستاد مرکز طی روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه در محل اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به ریاست وحید قربانی سرپرست مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد.

وی ابراز کرد: این جلسه با هدف هماهنگی بیشتر و منسجم در راستای اطلاع رسانی و ارائه برنامه توسط ارگان‌های ذی ربط برای ماه مبارک رمضان و تعطیلات عید نوروز ۱۴۰۳ برگزار شد.

رئیس اداره ارتباطات و اطاع رسانی راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در این جلسه که مدیران روابط عمومی‌های هواشناسی، فرودگاه،راه آهن  و اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای استان در محل اداره کل راه و شهرسازی استان حضور داشتند،برنامه های ارگان مربوطه را جهت ارائه خدمات هرچه بهتر به شهروندان و مسافران در تعطیلات پایان سال را مطرح کردند.

گفتنی است همچنین در این نشست بر تعامل سازنده با رسانه ها و استفاده مطلوب از ظرفیت خبرنگاران نسبت به انعکاس اخبار سفرهای نوروزی تاکید شد.