شناسهٔ خبر: 161032 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

چگونگی تخصیص قیر به کلیه واحدهای قیرساز دارای گواهینامه فنی بررسی شد

جلسه کارگروه قیر در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با هدف بررسی چگونگی تخصیص قیر به کلیه واحدهای قیرسازدارای گواهینامه فنی، تشکیل جلسه داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، با هدف بررسی چگونگی تخصیص قیر به کلیه واحدهای قیر ساز دارای گواهینامه فنی، کارگروه قیر در محل مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی تشکیل جلسه داد.

در این نشست نحوه تخصیص قیر به همه واحدهای قیرساز دارای گواهینامه فنی در تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از ارگان‌های وزارت راه و شهرسازی، بنیاد مسکن، سازمان همیاری و شهرداری‌ها، بسیج سازندگی، تجهیز و نوسازی مدارس و صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی مورد بررسی قرار گرفت.

در ادامه این نشست تخصصی، گزارش پیاده‌سازی نظام‌نامه کنترل کیفی قیر جهت نمونه‌برداری قیر از مبدأ و مقصد در یکی از پروژه‌های روستای استان فارس از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ارائه شد.

همچنین گزارشی از نرم‌افزار تخصصی ناوگان حمل قیر مجهز به سنسورهای مختلف دما در نقاط مختلف تانکر، سنسور وزن، GPS و پیاده‌سازی آن در تانکرهای حمل قیر در چند پروژه، از جمله موضوعات مورد بحث و تبادل‌نظر در این جلسه تخصصی بوده است.

گفتنی است در پایان این نشست، اعضای کارگروه از سوی رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در قالب اهدای لوح، مورد تقدیر قرار گرفتند.