شناسهٔ خبر: 161055 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

بیش از ۶۲۰ پرواز در فرودگاه تبریز در نوروز ۱۴۰۳ برقرار می‌‎شود

فرودگاه تبریز مدیرکل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی گفت: ۱۸ ایرلاین داخلی و خارجی بیش از ۶۲۰ پرواز در طول ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه تبریز انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه‌های استان آذربایجان شرقی، رامین آذری از انجام بیش از ۶۲۰ پرواز توسط ۱۸ ایرلاین داخلی و خارجی در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه بین المللی تبریز خبر داد و گفت: عملیات نوروزی فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز از ۲۳ اسفند آغاز می‌شود و تا ۱۷ فروردین ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت که در این مدت ۱۸ شرکت هواپیمایی داخلی و خارجی عهده‌دار جابه‌جایی مسافران نوروزی فرودگاه تبریز خواهند بود.

وی افزود: شهرهای مختلف کشور ترکیه از جمله استانبول، آدانا، آنکارا، دنیزلی ، کایسری و مقاصدی مانند بغداد و دبی در مسیرهای خارجی و شهرهای مشهد مقدس، جزیره کیش، شیراز و تهران جزو پرتقاضا ترین مسیرهای داخلی فرودگاه تبریز در ایام نوروز هستند.

آذری با اشاره به برنامه‌های فرهنگی ویژه نوروز در فرودگاه تبریز هم گفت: با توجه به تقارن ایام نوروز با ماه مبارک رمضان، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری در ترمینال‌های فرودگاه تبریز با رویکرد نشاط آفرینی و هم چنین پاسداشت سنت‌های ماه مبارک مانند برنامه "افطاری ساده" خواهد بود.