شناسهٔ خبر: 161060 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پویش همراهان سفر ایمن برای کاهش تصادفات جاده‌ای گلستان برگزار می‌شود

گلستان سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان گفت: پویش همراهان سفر ایمن با نام «چشم به راهیم» برای ارتقای ایمنی عبور و مرور و جلوگیری از کاهش تصادفات جاده ای از یکشنبه ۲۷ اسفند همزمان با سراسر کشور در ورودی غربی استان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، محسن قائمی سرپرست روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان با اشاره به برگزاری پویش همراهان سفر ایمن با نام «چشم به راهیم» در مجتمع خدماتی رفاهی امام‌رضا (ع) اظهار کرد: با برگزاری این پویش، برنامه ریزی شده تا مسافران ورودی و خروجی از غرب استان با توقف چند دقیقه‌ای و بهره مندی از امکانات فرهنگی و هنری تدارک دیده شده در این ایستگاه، با آرامش خاطر، سفری امن برای خود و همراهان رقم زنند.

وی تصریح‌کرد: تمام توان و همت اداره کل برای استفاده از ظرفیت‌های درون و برون سازمانی استان برای تقویت و افزایش کیفی خدمات جاده‌ای در این پویش دیده شده‌است.

قائمی یادآور شد: مراسم آغاز به کار این پویش به‌صورت وبیناری همزمان با ادارات کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای سراسر کشور در محل پویش‌ها برگزار می‌شود.