شناسهٔ خبر: 161063 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی اعلام کرد؛

ایجاد محیط امن و شرایط ایمن برای سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در بنادر کشور

صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به مناسبت آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی ۱۴۰۳، به هموطنانی که در ایام نوروز قصد سفر دریایی دارند، اطمینان داد؛ این سازمان با ایجاد زیرساخت‌های لازم و نوسازی ناوگان مسافری و اجرای نظارت‌های مستمر امدادی و پشتیبانی، تمام مساعی خود را برای ایجاد محیط امن و شرایط ایمن در ترددهای نوروزی به کار خواهد گرفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از سازمان بنادر و دریانوردی، علی‌اکبر صفایی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی در پیامی به مناسبت آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی ۱۴۰۳ آورده‌است؛ طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی از ۲۴ اسفند ماه سال جاری در بنادر و اسکله‌های مسافری و گردشگری سراسر کشور آغاز می‌شود و با نظارت، کنترل و تأمین ایمنی از سوی سازمان بنادر و دریانوردی، تا ۲۴ فروردین ماه سال آینده ادامه می‌یابد.

وی افزود: ضمن تبریک حلول سال نو و بهار طبیعت و هم‌زمانی این ایام فرخنده با بهار قرآن و شمیم دل‌انگیز و روح بخش ماه پرفیض رمضان، این سازمان تمهیدات ویژه و سازوکار گسترده‌ای را برای ایجاد سفرهای امن و ایمن دریایی در سواحل، بنادر و جزایر گردشگری شمال و جنوب کشور تدارک دیده‌است.

صفایی خاطرنشان کرد: سازمان بنادر و دریانوردی به‌عنوان مرجع حاکمیت دریایی کشور، با ایجاد زیرساخت‌های لازم و نوسازی ناوگان مسافری و اجرای نظارت‌های مستمر امدادی و پشتیبانی، تمام مساعی خود را برای ایجاد محیط امن و شرایط ایمن در ترددهای نوروزی هم‌وطنان به کار گرفته است.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بیان کرد: ضمن تبریک و شادباش مجدد و با استعانت از خداوند متعال، آغاز طرح تسهیل سفرهای دریایی نوروزی را با دستور کار افزایش ایمنی و ارتقای خدمات شایسته به مسافران عزیز اعلام می‌کنم.

وی گفت: در پایان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌وطنان گران‌قدر در ماه مبارک رمضان، سالی سرشار از سلامتی و موفقیت و سفرهایی امن و خاطره‌انگیز را برای همه مردم عزیز ایران از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.