شناسهٔ خبر: 161082 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

رئیس‌جمهوری:

ساخت مسکن با اقدامات جهادی گسترده عملیاتی شد

شورای مسکن رییس‌جمهور در پانزدهمین جلسه شورای‌عالی مسکن بر تداوم تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران بخش مسکن برای به ثمر رسیدن اهداف دولت در این بخش، تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیدابراهیم رییسی در پانزدهمین نشست شورای‌عالی مسکن محوری‌ترین عنصر در نیروی‌های مسلح را نیروی انسانی دانست و گفت: در نیروی انسانی موضوع انگیزه و آرامش بسیار حایز اهمیت است.  نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران مظهر اقتدار کشور و نظام هستند و از عناصر اصلی برای اقتدار کشور و نظام‌محسوب می‌شوند.

تلاش جهادی همه دست اندرکاران مسکن تداوم یابد

وی تفاهمی را که امروز میان وزرای راه و شهرسازی و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح امضا شد، در شتاب بخشیدن به تامین زمین و ساخت واحدهای مسکونی توسط نیروهای مسلح بسیار مفید و راهگشا دانست و با قدردانی از همه تلاش‌های صورت گرفته در این راستا، خواستار تداوم تلاش جهادی همه دست‌اندرکاران ساخت مسکن در نیروهای مسلح و دیگر بخش‌ها برای به سرانجام رسیدن نهضت ملی مسکن شد.

وی گفت: بالاترین مصرف در سبد زندگی به مسکن اختصاص دارد و سهم بسزایی دارد و تامین مسکن برای نیروهای مسلح می‌تواند آرامش را برای آنان فراهم آورد. همت ستاد کل نیروهای مسلح و فرماندهان محترم عالی با همکاری وزارت راه و شهرسازی و استانداری ها برای تامین مسکن قابل تقدیر است. 

رئیسی بیان کرد: امروز خرسندیم که ۱۰ هزار واحد مسکونی  به نیروهای مسلح تحویل می‌شود. همچنین آغاز ۱۴ هزار واحد مسکونی را با نام شهید بزرگ ماه مبارک رمضان امیرالمومنین (ع) رقم می‌زنیم.

رئیس جمهوری بیان کرد: امروز خرسندیم که  ۱۰ هزار واحد مسکونی تحویل می‌شود. 

گفتنی است، در جلسه شورای عالی مسکن امروز ۱۰ هزار و ۹۴ واحد از واحدهای مسکونی احداث و به مالکان واگذار شد، همچنین عملیات احداث ۱۴ هزار واحد مسکونی جدید نیز رسما آغاز شد.

در این جلسه مهرداد بذرپاش، احمد وحیدی و امیر سرتیپ محمدرضا آشتیانی وزرای راه و شهرسازی، کشور و دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و همچنین سردار سرلشکر محمد باقری رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار موسوی فرمانده کل ارتش، سردار سلامی فرمانده کل سپاه و سردار احمدرضا رادان فرمانده کل نیروی انتظامی نیز حضور دارند.