شناسهٔ خبر: 161118 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از ۶۹۰ هزار تردد در راه‌های استان مرکزی در شبانه روز گذشته

ثبت تردد خراسان جنوبی.jpg رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ثبت بیش از ۶۹۰ هزار تردد در راه‌های استان در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، میثم سیفوری رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تحلیل ترددهای در جاده‌های استان در روز ۲۵ اسفندماه گفت: در شبانه روز گذشته ۶۹۱ هزار و ۹۰۶ تردد در محورهای مواصلاتی استان توسط ۷۰ دستگاه ترددشمار آنلاین به ثبت رسیده است. 

وی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی در شبانه روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با ۱۵ درصد کاهش همراه بوده است، افزود: طی این مدت تردد ۴ هزار و ۲۳۴ دستگاه ناوگان اتوبوسی و ۱۴۲ هزار و ۸۲۶ تردد ناوگان سنگین ثبت شده است. 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: در شبانه روز گذشته ۱۳۷ هزار و ۴۲۸ دستگاه انواع خودرو وارد استان شدند و ۱۵۴ هزار و ۴۳۳ دستگاه انواع وسایل نقلیه از استان خارج شده اند. 

سیفوری سه محور پر تردد استان را به ترتیب محورهای آزادراه ساوه – تهران (سرزمین ایرانیان) و بزرگراه اراک - شازند و آزادراه ساوه – تهران (مامونیه) عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت خودروهای عبوری در محورهای استان ۸۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده و بیشترین محور پرتخلف نیز آزادراه تهران ساوه بوده است.