شناسهٔ خبر: 161125 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

ارایه خدمات ۲۴ ساعته دفتر فروش تلفنی «هما» در ایام نوروز

ایران ایر دفتر فروش تلفنی هما با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ - ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال‌است و هموطنان در اقصی نقاط کشور می‌توانند برای خرید بلیت با این دفتر ارتباط برقرار کنند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، حسن قربانعلی مدیرکل روابط عمومی این شرکت اظهار کرد: به منظور خدمت رسانی و دسترسی هموطنان برای خرید بلیت پروازهای هما در ایام نوروز ۱۴۰۳،  تمامی دفاتر فروش هما درسطح استان تهران و کرج فعال خواهند بود.

وی درباره فعالیت دفتر فروش تلفنی “هما” اظهار کرد: دفتر فروش تلفنی هما با شماره تلفن ۴۶۶۲۱۸۸۸ - ۰۲۱ به صورت ۲۴ ساعته فعال‌است و هموطنان در اقصی نقاط کشور می‌توانند برای خرید بلیت با این دفتر ارتباط برقرار کنند.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: ارایه اطلاعات مورد نیاز مسافران، امکان خرید، تغییر زمان یا مسیر بلیت و سایر خدمات مثل خرید اضافه بار از دیگر خدمات این دفتر است.

وی  به هموطنان توصیه کرد برای خرید  بلیت پروازهای "هما "علاوه بر تهیه بلیت از مراکز رسمی فروش می‌توانند به سایت "هما" به نشانیwww.iranair.com مراجعه کنند.

قربانعلی در ادامه اظهار کرد: دفتر فروش خیابان استاد نجات الهی در روزهای ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ وسوم فروردین ۱۴۰۳  با شماره تلفن  ۸۸۸۰۵۱۴۹ -۰۲۱ ، دفتر فروش فردوسی  در روزهای اول و دوم فروردین ۱۴۰۳ با شماره  ۱۱-۸۸۳۲۵۸۱۰ - ۰۲۱ ،  دفتر فروش مسافران وفادار( Skygift) نیز در روزهای چهارم و ۱۲ فروردین ۱۴۰۳، با شماره تلفن ۸۸۶۵۸۷۲۷-۰۲۱  و دفتر فروش “هما” درکرج  در روز دوم فروردین ۱۴۰۳  با شماره تلفن ۸-۳۲۲۲۹۴۹۷-۰۲۱ فعالیت دارند.

مدیرکل روابط عمومی درباره فعالیت دفاتر فروش این شرکت در دو فرودگاه  مهرآباد و حضرت امام (ره )گفت: دفتر فروش هما در ترمینال 2 فرودگاه مهرآباد با شماره تلفن‌های ۴۶۶۲۸۰۸۲ و ۴۶۶۲۸۰۸۴  و دفتر فروش “هما” در فرودگاه حضرت امام (ره) با شماره ۵۵۶۷۷۷۱۵-۰۲۱ در این ایام فعال هستند.