شناسهٔ خبر: 161236 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

از سوی رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی انجام شد؛

ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ 

ببینید| جلسه رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با مدیران روابط عمومی ادارات کل استان‌ها درباره سفرهای نوروزی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی از ابلاغ دستورالعمل ارتباطی و اطلاع رسانی ویژه ایام نوروز ۱۴۰۳ این مرکز به سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه ادارات کل راه و شهرسازی استانی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی و هماهنگی سفرهای نوروزی با حضور رؤسای ادارت کل راه و شهرسازی و سازمان ها و شرکت‌های تابعه در دو جلسه مجزا به ریاست وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی برگزار شد و در این نشست ها، پاسخگویی و اطلاع رسانی مستمر و شبانه روزی در ایام نوروز مورد تأکید قرار گرفت.

در این نشست ها مقرر شد: فهرست مدیران پاسخگو در ایام تعطیلات نوروز در تمام زیر بخش های راه و شهرسازی در خصوص سفرهای نوروزی در اسرع وقت در اختیار رسانه ها برای ارتباط مستمر خبرنگاران با مدیران در ایام سفرهای نوروزی قرار گیرد. 

قربانی تصریح کرد: ادارات ارتباطات و اطلاع رسانی استانی هم افزایی لازم را با یکدیگر برای اطلاع رسانی صحیح، شفاف و سریع داشته باشند.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی یادآور شد: با توجه به تقارن ماه مبارک رمضان با ایام تعطیلات نوروز ادارات کل راه و شهرسازی به عنوان شورای هماهنگی استان، برنامه ریزی لازم را برای اجرای برنامه های فرهنگی با محوریت ماه مبارک رمضان در پایانه ها، ایستگاه ها و ترمینال ها در تمامی شقوق حمل ونقل و سایر فضاهای در اختیار انجام دهند.

قربانی بیان کرد: در حوزه مدیریت بحران با توجه به ابلاغیه معاونت حمل ونقل و دستور العمل های موجود اقدامات مد نظر در سه مرحله قبل از بحران، حین بحران و بعد از بحران، برنامه ریزی و آمادگی لازم برای مقابله با بحران های احتمالی وجود داشته باشد.

در این نشست ها، علاوه بر پاسخگویی و ارتباط موثر و مستمر با رسانه ها، تولید محتواهای متن پایه، تصویر پایه و صوت پایه برای اطلاع رسانی از جزئیات سفرهای نوروزی مورد تأکید قرار گرفت.