شناسهٔ خبر: 161247 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در راه‌های استان مرکزی در ۴۸ ساعت گذشته

محمد محسنی اراک معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از ثبت بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار تردد در راه‌های استان در ۴۸ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، محمد محسنی معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با اشاره به تحلیل ترددهای در جاده‌های استان در دور روز گذشته(۲۵ تا ۲۶ اسفندماه) گفت: طی این مدت توسط ۷۰ دستگاه ترددشمار آنلاین، تردد یک میلیون و ۴۰۱ هزار و ۱۳۶ خودرو در محورهای مواصلاتی استان به ثبت رسیده است.

وی با بیان اینکه تردد ناوگان اتوبوسی در ۴۸ ساعت گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل با دو درصد کاهش همراه بوده است، افزود: طی این مدت تردد ۹ هزار و ۹۹ دستگاه ناوگان اتوبوسی و ۲۹۹ هزار و ۲۲۸ تردد ناوگان سنگین ثبت شده است.

معاون فنی و راه روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی بیان کرد: طی این مدت ۲۸۰ هزار و ۶۶ دستگاه انواع خودرو وارد استان شدند و ۳۲۲ هزار و ۹۳۹ دستگاه انواع وسایل نقلیه از استان خارج شده اند.

محسنی سه محور پر تردد استان را به ترتیب محورهای آزادراه ساوه – تهران(سرزمین ایرانیان) و بزرگراه اراک - شازند و آزادراه ساوه – تهران (مامونیه) عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت خودروهای عبوری در محورهای استان ۸۴ کیلومتر بر ساعت ثبت شده است.