شناسهٔ خبر: 161256 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

ئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی مطرح کرد؛

تأکید بر پاسخگویی ایرلاین ها در ایام نوروز ۱۴۰۳

ببینید| نشست هم اندیشی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی با مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در نشست هم اندیشی با مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی از آمادگی بسترهای اطلاع رسانی این وزارتخانه برای انعکاس اخبار ایرلاین ها در ایام نوروز ۱۴۰۳ در راستای حفظ آرامش و ارتقا سطح رضاتمندی مسافران در این ایام خبر داد و بر لزوم پاسخگویی آنها تأکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، نشست هم اندیشی وحید قربانی رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی این وزارتخانه با مدیران روابط عمومی شرکت های هواپیمایی با حضور معاون و روسای ادارات این مرکز، همچنین سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری با محوریت سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در ساختمان شهید دادمان برگزار شد.

رئیس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی هدف از برگزاری این نشست را شناسایی و بررسی دغدغه های شرکت های هواپیمایی عنوان کرد و گفت: دستگاه های حاکمیتی و شرکت هواپیمایی اعضای خانواده بزرگ صنعت هوانوردی کشور هستند. لذا باید دغدغه های یکدیگر را دغدغه خود بدانند و نسبت به امر اطلاع رسانی در طرح سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ اهتمام داشته باشند.

قربانی تصریح کرد: بسترهای اطلاع رسانی وزارت راه و شهرسازی در فضای مجازی و شبکه اینترنتی آمادگی کامل برای انعکاس اخبار و برنامه های ایرلاین ها در ایام سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ در راستای ارتقا سطح رضایتمندی و حفظ آرامش مسافران را دارند.

وی از انجام اقدامات لازم به منظور هماهنگی فرودگاه های سراسر کشور با شرکت های هواپیمایی برای اطلاع رسانی مطلوب در سطح شهر و استان مبدا و مقصد پروازها خبر داد و گفت: باید تمام تلاش ها در راستای جلب رضایت حد اکثری مسافران در ایام نوروز باشد و خاطرات خوشی از پروازهای نوروز  ۱۴۰۳ در اذهان عمومی به یادگار بماند.