شناسهٔ خبر: 161283 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

همدلی و یکپارچگی تنها راه رسیدن برای تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی

1 آخرین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه وزارت راه و شهرسازی با هدف برنامه ریزی، تدوین و آمادگی برای آغاز سفرهای نوروزی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، آخرین جلسه شورای هماهنگی روابط عمومی های حوزه وزارت راه و شهرسازی آذربایجان شرقی با هدف برنامه ریزی و تدوین و آمادگی برای آغاز سفرهای نوروزی به میزبانی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان برگزار شد.

این جلسه با حضور ادارات راه و شهرسازی، راه آهن آذربایجان، راهداری و حمل و نقل جاده ای، هواشناسی، آزمایشگاه مکانیک و خاک، شرکت ساخت و توسعه، بانک مسکن و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و به ریاست اداره کل راه و شهرسازی برگزار شد.

سرپرست اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های راه و شهرسازی استان ضمن تبریک به مناسبت آغاز پربرکت سال جدید و خیر مقدم به اعضای روابط عمومی های راه و شهرسازی در استان گفت: تنها راه رسیدن برای تحقق اهداف وزارت راه و شهرسازی در استان همدلی و یکپارچگی شورای روابط عمومی های راه و شهرسازی در استان است.

وی در ادامه اظهار کرد: ارائه اخبار و بازتاب رویدادهای مهم این وزارت خانه در استان آذربایجان شرقی به عهده ایثارگران روابط عمومی در سازمان های تابعه است و اگر در این امر یکپارچگی و همدلی هم بروز کند و روابط عمومی های هر سازمان نسبت به ارائه اخبار هم دبگر و بازتاب گسترده آن همت بگمارند به طور یقین برای تحقق اهداف گران سنگ و پر ارزش وزارت راه و شهرسازی در استان چندین گام نزدیک تر شده ایم.

مصطفی دانش گفت: تا پایان ایام نوروز به صورت بیست و چهار ساعته در آماده باش کامل هستیم و جوابگوی همشهریان و مهمانان استانمان خواهیم بود.