شناسهٔ خبر: 161289 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

بازدید معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی از پایانه مسافربری غرب تهران

بازدید معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی با حضور در پایانه مسافربری غرب تهران و در گفت‌وگو با متصدیان شرکت‌ها بر رعایت قیمت‌های مصوب و ارائه سرویس‌های مناسب به مسافران برای نقاط مختلف کشور تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روز یکشنبه ۲۷ اسفندماه، سید کمال هادیان فر معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی و هیات همراه در جریان بازدید از پایانه مسافربری غرب تهران، از غرفه‌های فروش بلیت ناوگان حمل و نقل عمومی بازدید کرد و در گفت‌وگو با متصدیان شرکت‌ها و تعاونی‌ها، نسبت به نحوه فروش و میزان در دسترس بودن سرویس‌های مناسب به نقاط مختلف کشور و همچنین رعیات قیمت‌های مصوب در فروش بلیت تاکید کرد. 

وی در این بازدید ضمن گفت‌وگو با مسافران، درخواست‌ها و میزان رضایت مندی آن‌ها را مورد بررسی قرار داد و سپس در محل استقرار سواری‌های کرایه بین شهری در پایانه مسافربری غرب تهران حاضر شد که ضمن استماع مشکلات رانندگان، دستورات لازم برای رفع مشکلات رانندگان این بخش را صادر کرد و مقرر شد در این رابطه با سازمان‌های مربوطه نشست مشترک برگزار شود. 

هادیان فر در ادامه این بازدید تاکید کرد: بر اساس آمارها، بیش از ۸۵ درصد مسافران توسط ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای جابه‌جا می‌شوند و لازمه آن ارایه خدمات هر چه بهتر به مسافران و رعایت مسایل ایمنی در سفرهای جاده‌ای است.