شناسهٔ خبر: 161290 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تمدید مهلت دریافت اسناد فراخوان سرمایه گذاری و مشارکت در طراحی و ساخت پروژه تجاری اداری پونک

رسولی رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان زنجان گفت: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن، در نظر دارد پروژه طرح و ساخت تجاری اداری پونک را در قالب مشارکت، با برگزاری فراخوان عمومی و از طریق سامانه تدارکات دولت (ستاد) اجرا کند.

جعفر رسولی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان به نمایندگی از سازمان ملی زمین و مسکن، در نظر دارد پروژه طرح و ساخت تجاری اداری پونک را در قالب مشارکت، با برگزاری فراخوان عمومی و از طریق سامانه تدارکات دولت (ستاد) اجرا کند، گفت: تمام مراحل برگزاری فراخوان مناقصه از دریافت اسناد و ارائه پیشنهادها و قرائت قیمت‌ها، از طریق درگاه سامانه تدارکات الکترونیک دولت (ستاد) به آدرس www.swtadiran.ir انجام خواهد شد و لازم است مناقصه گران در صورت عدم عضویت قبلی،مراحل ثبت نام در سایت مذکور و دریافت گواهی امضای الکترونیکی را جهت شرکت در فراخوان محقق سازند. 

وی با بیان اینکه مهلت دریافت اسناد از ساعت ۱۴ روز شنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۱۹ تا ساعت ۱۸ عصر روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۲.۱۲.۲۸ بود، اظهار کرد: خوشبختانه مهلت دریافت اسناد تا ۶ فروردین ماه سال ۱۴۰۳ تمدید شد. 

رئیس اداره پیمان، رسیدگی و امور قراردادهای راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: آخرین مهلت ارسال پیشنهادها در سامانه ستاد، تا ساعت ۹ صبح روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۳.۱.۲۰ می‌باشد.

رسولی تأکید کرد: اطلاعات تماس دستگاه مناقصه گر، زنجان، خیابان خرمشهر، نبش خیابان وحی، روبروی اداره کل امور مالیاتی استان، ساختمان شماره دو اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان است. 

وی گفت: همچنین هزینه سامانه ستاد و چاپ آگهی در روزنامه‌ها به عهده برنده مناقصه خواهد بود.