شناسهٔ خبر: 161357 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

سرپرست روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران خبر داد؛

دریافت بلیت رایگان هواپیما با شرکت در کمپین «راه آسمان»

رضا کارگر سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران از برپایی کمپین «راه آسمان» در نوروز ۱۴۰۳ و اهدای جوایز در قالب بلیت رایگان رفت و برگشت با انتخاب مسافران شرکت کننده در این کمپین خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایرانرضا کارگر، سرپرست روابط‌عمومی ای شرکت  از برپایی کمپین راه آسمان در نوروز ۱۴۰۳ و اهدای جوایز در قالب بلیت رایگان رفت و برگشت با انتخاب مسافران شرکت کننده در این کمپین خبر داد و گفت: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، یک کمپین جذاب راه آسمان در تمامی فرودگاه‌های کشور راه اندازی می‌شود. هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما سفر می‌کنند، با شرکت در کمپین راه آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند.

وی افزود: طبق برنامه‌ریزی انجام شده، هر روز از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به دو نفر از صاحبان بهترین تصاویر ارسالی بلیت رفت و برگشت رایگان به هر مقصدی که مسافر بخواهد، تقدیم خواهد شد.

به گفته سرپرست روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، برنامه‌های مختلف فرهنگی و شاد و مناسبتی برای این بازه زمانی در نظر گرفته شده که در تمامی فرودگاه‌های کشور اجرا خواهد شد. نمایش صامت، حضور دو عروسک خاطره انگیز ایرانی به نام‌های "حاجی فیروز" و "ننه سرما" و ... از جمله این برنامه های فرهنگی و هنری محسوب می شوند.

کارگر در پایان گفت: نوروز؛ شب قدر خدمت رسانی فرودگاهیان به مردم است و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تمام تلاشش را به کار بسته است تا مردم با آرامش کامل سفر کنند.