شناسهٔ خبر: 161365 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگی ایستگاه «هما» در بوشهر برای انجام پروازهای نوروزی

ایران ایر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان بوشهر باتوجه به ایام تعطیلات نوروز ۱۴۰۳ و افزایش سفرهای نوروزی به جنوب کشور، در این ایام علاوه بر انجام پروازهای برنامه‌ای، پرواز فوق العاده ای در مسیر تهران به بوشهر وبالعکس برنامه ریزی کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران «هما»، علیرضا مشاک زاده رئیس شعبه هما دراستان بوشهر با اشاره به برگزاری جلسه ستاد تسهیلات نوروزی با هدف هماهنگی دست اندرکاران در استان گفت:  جلسه کمیته تسهیلات نوروزی برای آمادگی عوامل و دست اندرکاران استان برگزار شد.

مشاک زاده در این جلسه به ظرفیت های هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران هما برای انجام سفرهای نوروزی اشاره و اعلام کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران  با هدف خدمت گزاری و پاسخگویی به تقاضای موجود، در سال ۱۴۰۲ تعداد پروازهای خود را از ۲ پرواز به ۵ پرواز در هفته افزایش داد.

وی تصریح کرد: هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران علاوه بر پرواز مسیر تهران به بوشهر و بالعکس در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه، در جهت افزایش رضایت مندی یک پرواز فوق العاده در ایام نوروز نیز برنامه ریزی کرده است.

وی افزود: این پرواز فوق العاده با شماره ۳۵۰۷ در روز جمعه سوم فروردین ۱۴۰۳ در ساعت ۲۱و ۴۵ دقیقه  از تهران پرواز می‌کند و پرواز  برگشت با شماره ۳۵۰۸ در ساعت ۲۰ دقیقه بامداد روز شنبه چهارم فروردین  ۱۴۰۳ فرودگاه بوشهر را به مقصد تهران ترک خواهد کرد.

مشاک زاده در مورد حضور مسئولان هما برای نظارت و پاسخگویی پروازهای این ایام گفت: با هماهنگی به عمل آمده، مسئولان “هما” در استان بوشهر در تمام نوروز و زمان پروازها در فرودگاه حضور خواهند داشت.

وی در مورد نحوه ارتباط مردم با مسئولان هما در استان گفت: مردم در صورت مواجه با مشکل در زمان پرواز می توانند با شماره تلفن های ۰۹۱۶۶۰۷۱۳۱۸ و ۰۹۳۶۴۵۰۹۴۶۷ تماس حاصل نمایند.

دراین ایام دفتر هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه بوشهر فعال و با شماره تلفن ۰۹۱۷۶۶۶۲۴۰۷ و ۰۹۱۷۲۳۵۵۱۱۹ تمام مدت آماده پاسخگویی است.