شناسهٔ خبر: 161378 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نظارت ویژه بر مجتمع‌های خدماتی-رفاهی ایلام در نوروز ۱۴۰۳

معاون توسعه ایلام معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام از طرح تشدید نظارت ویژه بر مجتمع خدماتی رفاهی بین راهی ایلام در ایام نوروز خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، مسعود کوشکی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با اشاره به فعالیت ۱۵ مجتمع خدماتی- رفاهی بین‌راهی در طرح نوروزی ۱۴۰۳ گفت: در طرح نوروزی ۷ راهدارخانه در محورهای مواصلاتی استان فعال هستند.

وی اظهار کرد: طرح تشدید نظارت بر مجتمع‌های خدماتی- رفاهی به منظور ایجاد بستر مناسب و بهره مندی کاربران جاده ای و آمادگی کامل جهت ارایه خدمات بهینه و مطلوب به مسافرین نوروزی به طور ویژه فعالیت خدمات مجتمع‌های فعال استان را مورد بازرسی قرار خواهد داد.

وی گفت: کارشناسان این اداره کل در قالب اکیپ‌های مختلف به طور مستمر از مجتمع‌های خدماتی-رفاهی بین‌راهی، نمازخانه‌ها، جایگاه‌های سوخت و رستوران‌های بین‌راهی بازدید نموده و بر عملکرد آنان نظارت دارند.

کوشکی اضافه کرد: در صورت مشاهده هرگونه تخلف ضمن تاکید بر رفع نواقص موجود در صورت تکرار برخورد قانونی اعمال می‌شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع در پایان با اشاره به تشدید نظارت خود به طور ویژه بر فعالیت و نحوه ارائه خدمات مجتمع‌های فعال در استان عنوان کرد: هم استانی‌ها و مسافران نوروزی در صورت مشاهده تخلف در مجتمع‌های خدماتی رفاهی بین راهی می‌توانند مراتب را از طریق سامانه ۱۴۱ و همچنین سامانه پیامکی به شماره ۳۰۰۰۱۴۱ انعکاس دهند.