شناسهٔ خبر: 161431 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

آمادگی فرودگاه ایلام برای دریافت نظرات مردمی در طول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳

فرودگاه ایلام مدیر فرودگاه شهدای ایلام با بیان اینکه فرودگاه شهدای ایلام با اقدامات صورت گرفته آماده پذیرایی از مسافرین عزیز در ایام نوروز است، گفت: سامانه پیامکی با عنوان پویش "از ما چه بدی دیدی؟" باعث ارتباط بیشتر مردم با ناظران فرودگاه های کشور جهت جلوگیری از کاستی ها در فرودگاه ها می شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان ایلام، وحید فروغی زاد مدیر فرودگاه شهدای ایلام عنوان کرد: فرودگاه شهدای ایلام با اقدامات صورت گرفته آماده پذیرایی از مسافرین عزیز در ایام نوروز  است.

وی با استقبال از دریافت پیشنهادات و نکته نظرات مسافرین و هم استانی های عزیز برای پیشبرد اهداف فرودگاه شهدای ایلام در راستای خدمت هر چه بیشتر، افزود: از مهمترین راه های ارتباطی بین مترددین از فرودگاه و مسئولین، باید به راه اندازی سامانه پیامکی با عنوان پویش "از ما چه بدی دیدی؟" اشاره نمود که باعث ارتباط بیشتر مردم با ناظران فرودگاه های کشور جهت جلوگیری از کاستی ها در فرودگاه ها می شود.

فروغی زاد گفت: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، با همکاری روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما از فرودگاه‌های سراسر کشور سفر می کنند، با شرکت در کمپین #راه_آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند و هر روز ۲ نفر برنده شده که از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به صاحبان بهترین آثار ارسالی تقدیم خواهد شد. 

از اهداف این کمپین، ایجاد نشاط بین مسافرین نوروزی و مباحث حوزه فرهنگ فرودگاهی از جمله حضور به موقع در فرودگاه اشاره کرد.

برای شرکت در کمپین بزرگ #راه_آسمان کافیه که عکس و ویدیو هایی که در فرودگاهه ای سراسر کشور گرفتید را در تلگرام یا ایتا به این آیدی ارسال کنید:
@airport_iran۱۴۰۳