شناسهٔ خبر: 161434 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

فرودگاه بوشهر پذیرای ۲۴۰ پرواز در طول سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ است

فرودگاه بوشهر مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر ضمن تبریک پیشاپیش سال نو عنوان کرد: فرودگاه شهدای بوشهر با پیگیری های انجام شده پذیرای ۲۴۰ پرواز در ایام نوروز خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل فرودگاه های استان بوشهر، عباس اسماعیلی مدیرکل فرودگاه های استان بوشهر ضمن تبریک پیشاپیش سال نو عنوان کرد: فرودگاه شهدای بوشهر با پیگیری های انجام شده پذیرای ۲۴۰ پرواز در ایام نوروز  خواهد بود. 

وی با اشاره به اقدامات نوروزی در ترمینال های پروازی ادامه دادند: باید به راه اندازی سامانه پیامکی با عنوان پویش "از ما چه بدی دیدی؟" اشاره نمود که باعث ارتباط بیشتر مردم با ناظران فرودگاه های کشور جهت جلوگیری از کاستی ها در فرودگاه ها می شود.

اسماعیلی افزود: همزمان با آغاز سال نو و ماه مبارک رمضان، با همکاری روابط عمومی شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران، هموطنانی که در بازه زمانی ۲۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۴ فروردین ۱۴۰۳ با هواپیما از فرودگاه‌های سراسر کشور سفر می کنند، با شرکت در کمپین #راه_آسمان می‌توانند برنده بلیت رفت و برگشت در هر مسیری که می‌خواهند، باشند و هر روز ۲ برنده پیش‌بینی شده که از بین عکس‌ها و فیلم‌های ارسالی به صاحبان بهترین آثار ارسالی تقدیم خواهد شد که از اهداف این پویش ، ایجاد نشاط بین مسافرین نوروزی و مباحث حوزه فرهنگ فرودگاهی از جمله حضور به موقع در فرودگاه و ... اشاره کرد.