شناسهٔ خبر: 161445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده باش راهداران فارس برای بارش‌های پیش رو

آماده باش راهداران فارس در بارش های پیش رو سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از آماده باش راهداران و ماشین الات راهداری استان در بارش های پیش رو خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان فارس)  محسن عمادی گفت: در بارش های پیش رو راهداران فارس با تمام توان عملیاتی آماده خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

وی افزود: ۳۵۳ انواع دستگاه ماشین آلات راهداری شامل ۶۹ دستگاه ماشین آلات سبک، ۱۸۷ دستگاه ماشین آلات نیمه سنگین و ۹۷ دستگاه ماشین آلات سنگین در حالت آماده باش برای خدمات رسانی به کاربران جاده ای و مسافران نوروزی هستند.

عمادی خاطرنشان ساخت: همچنین ۴۱۰ نیروی راهدار در قالب ۷۴ اکیپ راهداری با تمام توان عملیاتی و به صورت مستمر در سطح راه های استان حضور دارند تا تردد ایمن و روانی را در سطح راه های استان برقرار سازند.

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس ضمن توصیه به رعایت قوانین ومقررات رانندگی گفت: از تمامی کاربران جاده ای می خواهیم با سرعت مطمنه رانندگی کنند و از رفتارهای پرخطر ترافیکی پرهیز کنند.

وی در پایان گفت: سامانه ۱۴۱ مرکز مدیریت راه ها به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخگویی به سوالات کاربران جاده ای می باشد و هموطنان عزیز می توانند از طریق این سامانه از آخرین وضعیت راه ها، هواشناسی و سایر خدمات جاده ای مطلع شوند.