شناسهٔ خبر: 161469 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تبریک مدیر کل راه و شهرسازی استان به مناسبت فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۳

صالحی مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری راه و شهرسازی (همدان) مجید صالحی امیر مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان در پیامی فرارسیدن نوروز ۱۴۰۳ را تبریک گفت.

متن این پیام بدین شرح است:

یَا مُقَلِّبَ الْقُلُوبِ وَ الْأَبْصَارِ یَا مُدَبِّرَ اللَّیْلِ وَ النَّهَارِ یَا مُحَوِّلَ الْحَوْلِ وَ الْأَحْوَالِ حَوِّلْ حَالَنَا إِلَی أَحْسَنِ الْحَالِ

دستان پر نوازش بهار طبیعت خفته را از خواب بیدار می‌سازد و زمین و درختان رازهای رنگارنگ و عطرآگین خویش را نثار نگاه ما می‌کنند.

به استقبال بهار و آغاز سال جدید می رویم آغازی که به رایحه ماه مبارک رمضان ، ماه عبودیت و بندگی حق و رحمت و غفران عطرآگین گردیده است.

یک سال دیگر پر از دستاوردها به پایان رسید که این مهم بدون همت والای شما همکاران و همراهان گرامی ممکن نبود .

 فرا رسیدن “ عید نوروز باستانی ” و طمطراق پیک بهار نوان ، آغاز سال نو را که مزین به شعار (جهش تولید با مشارکت مردم) است به محضر حضرت ولی عصر ( عج ) ، مقام معظم رهبری ( مد ظله العالی )، مردم مومن ، شریف ، پاک نهاد و شهید پرور و خانواده های معظم شهیدان والامقام و ایثارگران سرافراز تبریک و تهنیت عرض نموده و بدینوسیله از تلاش ، همدلی و همراهی مجموعه وزارت راه و شهرسازی، استانداری استان و از کلیه همکاران در اداره کل راه و شهرسازی استان همدان و خانواده های محترم صمیمانه تقدیر و تشکر می نمایم و در پرتو الطاف بیکران خداوندی ، سلامتی ، بهروزی ، طراوت ، شادکامی ، عزت و کامیابی را در سال جدید آرزومندم.