شناسهٔ خبر: 161472 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشریح وضعیت محورهای مواصلاتی البرز در اولین روز سال نو

انسداد محور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز گفت: در اولین روز از فروردین سال ۱۴۰۳ تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان در جریان است و هیچ محوری مسدود نیست.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(البرز)، علی زندی‌فر ضمن تبریک سال نو با اشاره به سفرهای نوروزی مردم اظهار کرد: باتوجه به آغاز دور اول سفرهای نوروزی، امروز یکم فروردین ۱۴۰۳، تردد در تمام محورهای مواصلاتی استان در جریان است و محور مسدود نداریم.

وی درباره وضعیت تردد در آزادراه تهران- کرج- قزوین توضیح داد: درحال حاضر ترافیک در محدوده پل کلاک نیمه سنگین و از تالار المهدی تا پل هشتگرد محدوده ینگه امام سنگین اعلام شده است.

این مسئول بیان کرد: در محور کرج- چالوس هم محدوده استان البرز ترافیک روان است اما از پل زنگوله تا سیاه بیشه حجم تردد وسائل نقلیه سنگین است.

زندی‌فر گفت: وضعیت تردد در آزادراه تهران- شمال نیز محدوده تونل شماره ۱۵ و ۱۷ تا سیاه بیشه ترافیک نیمه سنگین اعلام شده است.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای البرز تاکید کرد: از مردم درخواست می‌شود تا با رعایت سرعت مطمئنه و برخورداری از امکانات کامل از جمله زنجیر چرخ در محورهای مواصلاتی استان به‌ویژه مسیرهای کوهستانی تردد کنند و قبل از حرکت برای اطلاع از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی با سامانه ۱۴۱ تماس بگیرند.